طراحی داخلی و دکوراسیون مهمترین اصل در زیبایی یک مکان هست که بر اساس کاربری اون مکان، شکل و نوع دکور تغییر میکنه. این شرکت زیبا ترین فضا ها را بر اساس سلیقه شما اجرا می کند. سرامیکهای کف حال منزل شما باید با توجه به دکور منزلتان مانند مبلمان راحتی تعیین شود و همچنین خریداران با توجه به سلیقه افراد و قیمت محصولات سرامیکها را انتخاب و خریداری می کنند. اگر میخواهید فروش بالایی داشته باشید باید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کاغذ دیواری به صورتی باشد که تمامی کاغذ دیواری ها در معرض دید باشند تا مشتریها با سلیقههای مختلف بتوانند کاغذ دیواری مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنند. درجه جذب آب سرامیک این امکان را به شما می دهد که می توانید به راحتی تشخیص دهید که سرامیکی که می خواهید خریداری کنید جذب آب برای مکانهای مرطوب را دارد یا خیر. این مهم میتواند با ارتفاع بلندتر یا کوتاهتری برای شما دنبال شود. علاوه بر آن که دسترسی به محصولات مطابق با نوع فعالیت ارائه شده است. علاوه بر آن از مواد دیگری مانند عایق ، لایه چسب، پلاستیک و… که در قفسه بالایی فروشگاه های خود مارک های مختلف ضد آفتاب را برای کودکان به نمایش می گذارد، در حالی که در قفسه زیر آن لباس های شنا را قرار داده است.
در اینجا چند نکته در مورد چگونگی اصلاح چیدمان دکور مغازه لوازم التحریر آورده شده است. چگونگی انتخاب دکور و همچنین دیزاین و چیدمان مغازه نقش اساسی در فروش بیشتر و همچنین رضایت مشتریان دارد. این فضا می تواند خالی باشد و دکوراسیون مغازه در سقف و کف این قسمت طراحی و سپس به اجرای دکور مغازه بپردازید. همچنین نورپردازی سقف مغازه هم اهمیت زیادی داره. طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل نقش مهم و به سزایی در جذب مشتری دارد. این مجموعه با بهره مندی از طراحان خلاق و متخصص در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ایده آل شما را طراحی خواهند کرد. برای آن که بتوانید توجه میلیون ها رهگذری که از جلو درب مغازه رد می شوند جلب کنید می بایستی یک نورپردازی چشم نواز و ایده آل برای ورودی مغازه تان تنظیم کنید.
مغازه الکتریکی و ابزار فروشی یکی از مکان هایی است که با حرفه ای ها سروکار دارد و حرفه ای ها هم به نظم در چیدمان ابزارآلات توجه ویژه ای دارند. میزان روشنایی مغازه به خاطر وجود نورپردازی در سقف، باعث جذب مشتری بیشتر میشه. در اصل سه نوع ورق وجود دارد که برای نمای مغازه می توان از آن استفاده نمود. نکته ی مهم وجود هارمونی و توازن بین تمام این عناصر است. اما این تنها رویکرد نیست. اما از آنجایی که ممکن است شما راهرویی به معنای متداول در فروشگاه خود نداشته باشید، هنوز هم مهم است که شما محصولات را طوری گروه بندی کنید که از دید خریدار، معنی دار باشد. این محصولات باید در ارتفاع مناسبی نسبت به چشم ناظر قرار بگیرند و اجناس کمتر محبوب پایین تر از دید ناظر قرار بگیرند.
استند می تواند به شما کمک کند تا مشتریان را به سمت محبوب ترین محصولات شما سوق دهد، در حالی که اندازه قفسه های شما را به حداقل می رساند. شیرینی فروشی های بزرگ از ویترین های منحصر به فرد خود استفاده می کنند، در حالی که قنادی های کوچک می توانند از ویترین های آماده استفاده کنند. همچنین تمامی وسایل در قنادی با سبک مردن مرتب و تمیز هستند برای مثال جای شکلات ها قرینه ی یکدیگر است. از متریال های با کیفیتی نیز برای این منظور استفاده می شود تا حین رفت و آمد مشتری ها آسیب نبیند و ماندگاری زیادی داشته باشند. با بررسی انواع طراحی نمای فروشگاه و فروشگاه های مختلف ، می توانید با توجه به نوع تجارت ، نمای شیکی را برای فروشگاه انتخاب کنید. رنگ لامپهایی که برای نورپردازی انتخاب میکنید، لزوما نباید آفتابی یا مهتابی باشد. استفاده از رنگ صورتی ، انتخاب هوشمندانه ای به نظر می رسد .
یک دکوراسیون خاص و جذاب برای مشتری ارزش هزینه کردن را دارد! چون این کار باعث می شود تا مشتریان را در یک جهت خاص هدایت کنید. شما می توانید برای داشتن یک دکوراسیون خاص و متفاوت خودتان، این روش ها را با خلاقیت خودتان ترکیب کنید و سبکی جدید را بیافرینید. برای اجرای نمای کامپوزیت مغازه و فروشگاه خود می توانید با شرکت های معتبر نظیر تابلو لند در ارتباط باشید. یکی از روش های تبلیغات و جذب مشتری استفاده از نمایی زیبا برای مغازه و فروشگاه است که نمای کامپوزیت یکی از آنهاست که با توجه به کاربری واحد تجاری و دکوراسیون داخلی مغازه طراحی و اجرا می شود. شما میتونین از انواع سقف کاذب و طرح کناف برای زیباتر کردن مغازه خودتون استفاده کنین. شما با رعایت این نکات می توانید مشتری های مغازه خود را چند برابر کنید و فروش خود را بالا ببرید. زیرا نورپردازی محیط بیرونی و جلوی در مغازه فاکتوری است که با جذب مشتری و جلب توجه آن درگیر است. دکوراسیون داخلی یک مغازه و یا محل تجاری در واقع هویت اون مکان حساب میشه. طراحی سقف مغازه توسط نور زیبایی خاصی به نمای ظاهری اون مکان میده.
در واقع نمایی که برای سازه های مسکونی در نظر گرفته می شود با نمای ساختمان های اداری متفاوت است و یا اینکه نمی توانیم در یک منطقه با سازه هایی با نمای آجری، یک ساختمان با نمای سنگی بسازیم، زیرا که ظاهری غیر معمول به آن محدوده می دهد یا اینکه در شرایط آب و هوایی گرم مرطوب اغلب از نمای سنگی استفاده می شود.. نورپردازی در دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه نقش اساسی و تاثیرگذاری داشته و با توجه به بزرگی یا کوچکی فضای مغازه می توان به شیوه های مختلف برای این کار اقدام نمود. در انتخاب تابلوی ورودی برای مغازه وسواس به خرج دهید. حتی محصولی که قصد ارائه و فروش آن را دارید مستقیماً تحت تأثیر رنگ داخلی فروشگاه قرار می گیرند ؛ بنابراین ، برای جذب و تحت تأثیر قرار دادن مشتری در ابتدای کار و همزمان با طراحی داخلی ، باید انتخاب رنگ صحیح را در نظر بگیرید. با استفاده از طرح های متنوع قفسه های موجود در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه فروشگاه و ویترین ، فضایی بسیار شگفت آور و رویایی ایجاد می شود ، محیطی که بیننده و مشتریان یک بار برای همیشه نام و مارک شما را در ذهن خود به یاد می آورند.
پس برای طراحی آزادی بیشتری داریم چراکه هریک از ویژگی های دو سبک را می توانیم باهم ادغام کرده و بر طبق اصول معماری و زیبایی شناختی طرح منحصر بفردی خلق کنیم. علاوه بر این بهتر است به جای چراغ های ساده و تکراری از چراغ های مدرن و یا با طرح های سنتی استفاده کنید تا جلوه ای خاص به طراحی داخلی فروشگاه و دکوراسیون داخلی آن بدهید. همچنین علاوه بر نمای بیرونیِ پیکره اصلی ساختمان، همین سبک را بر روی تمامی دیوارهای بیرونی و داخل حیاط نیز اجرا می کنند تا اجرای نمای رومی بر پیکره و سایر اجزای ساختمان به درستی انجام شود. علاوه بر میز و صندلی، باغچه کوچک، آفتاب گیر و دستگاه تهویه مطبوع نیز می توانند باعث جذب مشتری شوند. این نوع کامپوزیت با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارد، میتواند در مقابل تغییرات دما از منفی ۵۰ درجه سانتی گراد تا ۸۰ درجه سانتی گراد بدون هیچ گونه تغییری در کیفیت، مقاومت داشته باشد.این لایه نما عایق رطوبتی نیز هستند. طراحی نما با توجه به بافت منطقه عدم هماهنگی بنا ساختمانهای شهرهای ایران یکی از مهم ترین مسئله های دنیای معماری است. در مقابل در مناطق معمولی دکور مغازه باید متناسب با نیاز افراد آن منطقه باشد تا آن ها جسارت وارد شدن به مغازه را داشته باشند.
این کار ذهنیتی در مشتری ایجاد می کند که اگر از قسمت چپ دیدن نکرده باشد بتواند مجدد آنجا را نیز برای مشاهده انتخاب کند . همیشه سعی کنید اجناس و قفسهبندی را به گونهای در دکور مغازه بچینید تا در معرض هرچه بهتر دید مشتری باشد، و او بتواند به سادگی انتخاب کند. یک مغازه، فروشگاه و یا حتی یک مرکز خرید برای آن که بتواند فروش خوبی داشته باشد، در وهله ی اول باید به طور ویژه ای بر روی ویترین خود تمرکز کرده و ویترین مناسبی را بچیند. دکور ویترین مغازه به نوع فروشگاه بسیار بستگی دارد ولی یک سری نکات هست که میتوانید به صورت کلی از آن ها برای هر نوع فروشگاهی استفاده کنید که در ادامه به آن میپردازیم. شما می توانید قسمتی که برای روسری ها در نظر می گیرید به صورت قفسه بندی، رگال بندی و یا به سبک آویز در نظر بگیرید.
به جای تعبیه قفسه های بزرگ برای جواهرات و المان های کوچک می توانید شلف های دیواری با اندازه های مناسب نصب کنید. به عبارت دیگر برای طراحی دکور مغازه لوازم تحریر باید ابتدا اجناسی که به فروش می رسد مشخص باشد. برای مثال زمانی که مشتری وارد قنادی شما شود متوجه تمیزی و براقی کف مغازه شود به طور ناخواسته اطمینان زیادی از تمیز بودن شیرینی و کیک های شما پیدا انواع دکوراسیون داخلی مغازه می کند. نقشه کف هندسی با استفاده از قفسه ها و وسایل برای ایجاد احساس اطمینان در افراد و طراحی منحصر به فرد در فروشگاه است. قیمت بالا و متوسط و پایین و حراج برای یک مکان و محدوده مناسب و برای جایی دیگر عامل شکست خواهد بود…
در فروشگاه های تخصصی باید با مطالعه کافی تمامی لوازم جامعه هدف را تهیه و برای فروش آن در دکور فضا در نظر گرفته شود. این دسته کامپوزیتهای آلومینیومی، اتفاقا برای نمای داخلی مناسب و به صرفه هستند. کامپوزیت ها نشکیل شده از ورق های آمینیوم به همراه پلی اتیلن می باشد که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و به دلیل سبک بودن و همچنین رنگ بندی متنوع در نمای مغازه استفاده می شود که دلیل آن هم زیبایی و منحصر به فرد بودن شکل ظاهری آن است. به رنگ آمیزی پس زمینه دکور ویترین مغازه توجه کنید و یک رنگ که به محصولات ویترین بخورد و توی چشم باشد انتخاب کنید و در همان راستا وسایل دیگر را با توجه به پس زمینه در ویترین قرار دهید همچنین از برخی وسایل برای قرار دادن وسایل کمک بگیرید مثل سکو، چهار پایه و… این روزها با بیشتر شدن صنایع مختلف و فروشندگان آنها، در میان اصناف مختلف رقابت زیادی به وجود آمده است و کسی برنده این رقابت نزدیک است که در کنار تامین کیفیت و کمیت مناسب برای مشتریان خود، جذابیتهای بصری در کار فروشندگی مانند طراحی دکوراسیون ویترین جلوی مغازه را نیز در نظر بگیرد چرا که تاثیر دکوراسیون چیدمان فضای تجاری در جذب مشتری را نباید نادیده گرفت.
باید با ویترین لوکس و جذابتان قانعشان کنید که شما گزینه صحیحی برای خرید هستید… حتی ایده برای دکور ویترین مغازه کوچک با دکور ویترین مغازه بزرگ تفاوت دارد. ورق های کامپوزیت به صورت متر مربع به فروش می رسد و اندازه هر ورق برابر با 3.20 در 1.25 متر می باشد که دارای ضخامت های مختلفی می باشد از ورق هایی با ضخامت 4 میلی متر شروع و تا 15 میلی متر امتداد دارد که در تابلو سازی از ورق های 4 میلی متری استفاده می شود و به عنوان یک زیر ساز بسیار ارزان برای جانمایی انواع تابلو های تبلیغاتی از جمله تابلو حروف برجسته، تابلو استیل، تابلو فلزی، تابلو روا و … مزیت این کار این است که ، در صورت عدم بازدید سمت چپ ، مشتری محصولات این بخش را نیز ببیند. به نام خدا. سلام و عرض ادب خدمت مشتریان عزیز و گرامی، من مهندس سید باقر همایونی با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در خدمت شما مشتریان گرامی میباشم.ساخت کابینت ممبران، انزو، نتوکلاسیک و mdf، هایگلاس ایرانی و ترک.کمد دیواری ریلی. نکته دوم: مواد بین لایه های آلمینیومی که اگر از مواد با کیفیت و درجه 1 استفاده نشده باشد منجر به خسارات جبران ناپذیری می شود.
در تصویر میبینیم که قسمتی از سقف برای زیباتر شدن دکور شده. نورپردازی مناسب در شب نمای ساختمان در شب تنها با استفاده از نورپردازی قابل مشاهده است، پس نورپردازی برای بنا ضروری و مهم است مخصوصا برای ساختمان های تجاری و خدماتی. متناسب با بودجه شما از مواد درجه یک با طول عمر مفید استفاده می کنیم. در این سبک معمولا از جدیدترین متریال با استفاده از قواعد و قوانین خاصی در نما استفاده می کنند. قوانین طراحی نما ارتفاع پنجره ها، مصالح استفاده شده، میزان برامدگی و… در زمانهای گذشته نورپردازی فقط در مغازه و ساختمانها، مکانهای بزرگ تجاری و تفریحی و بناهای معروف و شناخته شده به کار برده میشد اما امروزه از این فاکتور در هتل ها، محوطهها، تالارها، رستورانها، بانکها، مراکز خرید، ساختمانهای مسکونی و … برخی از اقلام دیگر که معمولاً در این فروشگاه ها به فروش می رسند شامل کارت ها، پاکت های مخصوص، دفتر و کتاب داستان، تخته وایت برد، مجله و سایر وسایل مورد نیاز برای تجارت یا مدرسه هستند. قفسه ها بهترین راهکار برای استفاده از فضای دیوار هستند اما باید به دنبال روش های بهینه سازی فضا باشید. بدون هیچ کلاسی، لوگو، پوستر و طرح های خفن دیگه رو بزن، ملتو انگشت به دهان کن و اصلا حسابی پول در بیار!