آموزش سئو به زبان ساده سئو استاد

Duplicate Content یا محتوا‌ی تکراری، محتوا‌یی است که بیش از دو جا در اینترنت وجود داشته باشد. به بیان دیگر، محتوا‌ی تکراری به هر محتوا‌یی که شبیه یا دقیقا یکسان با محتوا‌ی دیگری در وبسایتی دیگر و یا در صفحه‌ای دیگر از یک وبسایت مشترک باشد، گفته می‌شود. Meta Keyword یا کلمه کلیدی متا نوع خاصی از تگ‌های متا است که به موتور‌های جستجو در فهمیدن موضوع صفحه کمک می‌کند. کلمات کلیدی متا از کلمات کلیدی معمولی متمایز هستند؛ چرا‌که در پشت صحنه (در فایل کد‌های صفحه) ظاهر می‌شوند و نه در صفحه قابل مشاهده برای کاربران. تگ‌های متا اطلاعاتی را درباره یک صفحه وب در فایل‌های HTML ارائه می‌دهند.

آموزش سئو به زبان ساده سئو استاد

رنک و یا امتیازی که گوگل در سال گذشته به سایت‌ها و صفحات سایت‌ها نسبت می‌داد،‌ که در حال حاضر یک سال است که متوقف شده است. روبات‌های گوگل هستند که باتوجه به عادات شما در بروزرسانی سایت، به وب‌سایت شما سر می‌زنند. مثلا لینکی با عنوان “مدیر‌وب” به صفحه‌ای در سایت مدیر‌وب داده شود. Meta Refreshنوعی ریدایرکت است که به جای سطح سرور، در سطح صفحه اجرا می‌شود.

الگوریتم آپدیت سرعت موبایل سال ۲۰۱۸

برای ارزیابی قیمت و زمان لازم برای سئوی یک سایت، بایستی سایت توسط یک کارشناس سئو بررسی شود. کارشناسان سئو پس از ارزیابی وضعیت سایت و رقابت در حوزه مربوطه می‌توانند زمان و هزینه لازم برای سئوی سایت را تخمین بزنند. ارائه دهندگان خدمات سئو بر اساس تجربه و کیفیت خدماتشان، تعرفه‌های مختلفی را برای خدمات سئو به کارفرمایان در نظر می‌گیرند. همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره شد ربات گوگل دائماً در فضای وب جستجو می‌کند، در صفحات جدید و بروز شده می‌چرخد و رفتار کاربران را شبیه‌سازی می‌کند.

زمانی که با هدف و استراتژی خاصی تولید محتوا می‌کنید، نتیجه جذب کردن مشتریانی است که به دنبال آن‌ها هستید. در استراتژی محتوا هر کاری که از دستتان بر می‌آید انجام دهید تا مخاطبانتان به راحتی بفهمند شما چه کسی هستید، چه چیزی ارائه می‌دهید و در مواقع نیاز چگونه می‌توانند شما را پیدا کنند. سه نتیجۀ ارگانیک اول موتور جستجو ۵۰ درصد کلیک‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. اگر می‌خواهید چیزی را پنهان کنید که دست کسی به آن نرسد، بهترین جا صفحۀ دوم به بعد گوگل است. رتبۀ بهتر یعنی ترافیک بیشتر و ترافیک بیشتر یعنی مشتریان و آگاهی از برند بیشتر. بی‌توجهی به سئو یعنی بی‌توجهی به یکی از مهم‌ترین کانال‌های ترافیک و واگذاری کامل آن بخش از بازار به رقبا.

سئوی کلاه خاکستری به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که قانونی و درست نیست اما طوری اجرا می‌شوند که گوگل متوجه نشود. به بیان دیگر سئوی کلاه خاکستری مشابه سئوی کلاه سیاه است اما نسبت به آن خطر کمتری دارد. این یک خبر خوب برای آنهایی است که کارشان درست است و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال دور زدن گوگل هستند. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند. تا به اینجای مقاله سئو چیست، با پایه و اساس بهینه‌سازی سایت آشنا شدیم.

  • در کنار بروزسانی های کوچک تری که هر روز در الگوریتم گوگل اتفاق می افتند، گوگل معمولا بروزرسانی های بسیار مهمی را هم هر سال پیاده سازی میکند.
  • در محتوای صفحه سئو چیست به هریک از زیرشاخه‌ها به صورت کوتاه پرداخته می‌شود و برای توضیحات بیشتر کاربر را به صفحه توضیحات کامل‌تر ارجاع می‌دهیم.
  • در این مقاله، به بررسی بهترین مباحثی که در آموزش سئو مورد استفاده قرار می‌گیرد، پرداخته و شما را در این مسیر هدایت می‌نماییم و با راهبردها و تکنیک‌های کارآمد آشنا می‌سازیم.
  • Keyword Stuffing یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است و به عمل پر کردن محتوای وبسایت با کلمات کلیدی به طرزی غیر‌طبیعی، با هدف گرفتن رتبه‌های بهتر در صفحات نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود.

سعید شبیه تکنیک کلاه سفید، سیاوش شبیه تکنیک کلاه سیاه و سینا شبیه تکنیک کلاه خاکستری زندگی می‌کند. بعد از گذراندن کامل دوره سئو و بهینه‌سازی سایت، در صورت درخواست شما، گواهی شرکت در دوره برایتان صادر خواهد شد. از آنجایی که سئو مستقیماً با جذب مشتری سر و کار دارد، برای کسب و کارها مهارت ارشمندی است؛ بنابراین حقوق سئوکارها معمولاً بالاست. ما یک امکان ویژه برای دانشجویان دوره فراهم کردیم که بعد از گذراندن آموزش بدون دغدغه وارد بازار کار شوند. شما بعد از اتمام دوره سئو، می‌توانید در مهارت‌های زیر در سایت نوین به عنوان متخصص به بازار کار معرفی شوید. برای بررسی و ارزیابی معیارهای مرتبط با سئو می‌توانید از ابزارهای سئو کمک بگیرید.

الگوریتم پاندا (Panda) گوگل (

فرایند استخراج میزان سختی هر کلمه بر اساس رقبا، میزان حجم جستجوی کلمه کلیدی و سایر عناوین مرتبط با کلمه کلیدی اصلی است که با ابزار های رایگان مانند سرچ کنسول و کیورد پلنر یا ابزار های پولی استفاده می شود. البته به جز سرچ کنسول در سایر ابزار ها، اطلاعات دقیقی از وب فارسی داده نمی شود. دیوید فیلو و جری یانگ، هم بنیان گذاران یاهو سرچ وارد عرصه موتور های جستجو شدند. آنها با توسعه موتور جستجوی یاهو، امکان اضافه کردن توضیحات و شخصی سازی URL را برای صاحبان وبسایت ها فراهم کردند. معرفی وبسایت های معمولی به یاهو رایگان بود و صرفا برای وبسایت های فروشگاهی، هزینه ای معادل 300 دلار در سال دریافت می شد.

صاحبان وبسایت می‌توانند ورود ربات‌ها به وبسایت را از راه‌های مختلفی کنترل کنند. در واقع می توانید بنا به دلایل مختلفی به موتورهای جستجو بگویید کدام صفحات یا دایرکتوری ها را مشاهده نکنند. برای آشنایی کامل با فایل robots.txt و نحوه ایجاد آن برای سایت خود، مقاله فایل robots.txt را مطالعه کنید. برای بهینه سازی سرعت وب سایت (زمان لود مناسب) نکات زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید که در مقاله سئو تکنیکال به بسیاری از آن ها اشاره کرده ایم.

سئو چگونه کار می‌کند؟ مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو